Smluvní podmínky

 

Výběr zboží

 

Pro nákup invalidního vozíku je potřeba řádně vyplnit objednávací formulář. Bez všech potřebných údajů nebude objednávka vyřízena. Po řádně vyplněné objednávce Vám nejpozději do 24 h přijde potvrzovací e-mail se shrnutím objednávky a předpokládaným termínem dodání.

V případě, že si nebudete vědět s čímkoliv rady obraťte se na nás buď prostřednictvím tel. nebo e-mailu. Rádi se Vám budeme věnovat.

 

Zrušení objednávky

Zrušení objednávky zboží na zakázku - invalidní vozíky pro psy a kočky se řídí těmito podmínkami.

V případě, že dojde ke zrušení objednávky do 1 dne od přijetí objednávky - objednávajícímu není v takovém případě, učtována žádná částka za spotřebovaný materiál.

V případě, že dojde ke zrušení objednávky 2-3 dni od přijetí objednávky - objednávajícímu je účtována částka ve výši 500 Kč.

V případě, že dojde ke zrušení objednávky 4-6 dní od přijetí objednávky - objednávajícímu je účtována částka ve výši 30% z ceny objednaného invalidního vozíčku.

V případě, že dojde ke zrušení objednávky 7-10 dní od přijetí objednávky - objednávajícímu je účtována částka ve výši 50% z ceny objednaného invalidního vozíčku.

Invalidní vozíčky pro psy a kočky jsou zhotovovány na zakázku - na míru Vašeho pejska.

Doručení zboží

Vámi objednané zboží Vám doručí:

·Česká pošta na uvedenou dodací adresu (domů, do práce atp.) na dobírku. K  ceně nákupu je třeba připočíst poštovné a balné  v jednotné výši 250 Kč. Pokud nebudete zastiženi na Vámi uvedené dodací adrese (doma, v práci atp.), bude balíček uložen 10 dní na vaší poště.


 

·         Osobní odběr je možný na dohodnutém stanovišti (Praha, Slaný..) .

·         Slovenským zákazníkům zasíláme zboží Českou poštou na uvedenou dodací adresu (domů, do práce atp) na dobírku. K  ceně nákupu je připočteno poštovné a balné  v jednotné výši 400 Kč.  Dodání obvykle probíhá do 72 hodin od odeslání. Při výměně zboží je potřeba počítat s vyššími náklady (poštovné), které hradí zákazník. Pokud nebudete zastiženi na Vámi uvedené dodací adrese (doma, v práci atp.), bude balíček uložen 10 dní na vaší poště.

 

Platba zboží

V internetovém obchodě Invalidnivozikpropsy.cz (invopeshop.webnode.cz) je možné platit za zboží:

·         Dobírkou: objednávku zaplatíte při převzetí zboží od doručovatele České pošty .


 

·         V hotovosti: platba v hotovosti je možná jen v případě osobního odběru na dohodnutém stanovišti.

 

Doba dodání zboží

 

·         Doba dodání zboží na vyžádání (jedná se o výrobky přímo na zakázku u, kterých je jednotná max. doba dodání 10 dní(nezapočítává se den objednávky, počítají se pouze pracovní dny). 

·         Po objednání jste informováni o průběhu vyřizování:obdržíte email s plánovaným dnem odeslání objednávky.

·         Snažíme se, aby doba dodání byla vždy aktuální a proto stav skladu aktualizujeme několikrát za den. Může se však stát, že zboží před Vámi koupil jiný zákazník, pak již nemusí být zboží skladem. Pokud se tak stane, budete informováni při potvrzení objednávky.

·         Potřebujete zboží co nejdříve? Při osobním předání, bude-li to v našich silách, vyjdeme Vám vstříc. Můžete si tak  zboží vyzvednout až o 2 dny dříve, než při zaslání  poštou. Osobní odběr je nutné dohodnout předem při objednávce. Česká pošta doručuje zásilky standardně do 48h po odeslání zásilky.

 

Nevyzvednuté zboží

Při nevyzvednutí odeslané zásilky vzniká prodávajícímu nárok na úhradu dopravného (poštovného) ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště). Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů.

 

Výměna a vrácení zboží

 Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží.

V případě zájmu o výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti) postupujte prosím takto:

·         Zboží bez známek užívání  pošlete zpět do 14 dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) na adresu Kristýna Šulcová, Drchkov 6, 274 01  Dřínov. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).

·         K vyměňovanému zboží připojte průvodní dopis.

·         Při výměně či vrácení zboží jsou zákaznikovi podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží - poštovné a balné ve výši 200 Kč a v případě, že požadujete vrácení peněz složenkou také sazba dle ceníku České pošty. V případě vracení peněz v hotovosti, není účtován žádný poplatek. Žádné další poplatky nejsou účtovány.

·         Výměnu Vám zašleme Obchodním balíkem České pošty a o odeslání Vás budeme informovat.

 

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 725 212 743 nebo napište e-mail chci@invalidnivozikpropsy.cz

Ochrana osobních údajů

  Vážený zákazníku, Vámi sdělené osobní údaje při objednávání zboží slouží pouze k vystavení daňového dokladu a zaslání zboží a v žádném případě nebudou poskytnuty třetí straně či jinak zneužity ke komerčním účelům.

 

Záruka

 Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených vyjímek - týká se především krmiv).

 

Reklamace

 Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 725 212 743 nebo mailem uvedený v odkaze Kontakt je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinnen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).